Petra Liuski

Älskar mitt jobb fortfarande – dag två!

4 kommentarer

Ja, jag älskar mitt nya jobb som egenföretagare! Idag gjorde jag min första affär och det känns riktigt bra. På lunchen hade jag dessutom ett givande möte med en mycket driftig kvinna. Vi kom fram till flera möjligheter till samarbete i framtiden och jag hoppas verkligen att det går i lås inom kort.

Jag gillar den här känslan av att ha saker på gång och känslan av att veta att jag är på rätt spår. Längtar redan till i morgon fastän dagen inte är förbi ännu. DET kallar jag arbetsglädje och motivation.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Älskar mitt jobb fortfarande – dag två!

  1. Låter underbart Petra! Det kommer gå så bra för dig, det är jag helt övertygad om.

  2. Låter underbart! Önskar att fler vågade ta steget att göra vad de verkligen brinner för men inspirerande personer som du kan garanterat få fler att våga! Heja dig!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

