Petra Liuski

Bloggtips: baramittlillahem.se

1 kommentar

 

Det är onsdag och jag har inte glömt bloggtipset. I dag vill jag rekommendera dig att kika in till en underbart härlig, vacker och nära blogg: baramittlillahem.se.

Bakom bloggen hittar du Pia Maria – en tjej som får det vardagliga att blir inspirerande. Inläggen i Pia Marias blogg handlar om inredning, hemmet, familjen och livet i stort. Texterna har en skön och naturlig blandning som andas ödmjukhet och äkthet. Det känns som om man bli kompis med Pia Maria direkt efter några inlägg. Härlig egenskap att lyckas med det genom text och bild. För bilder det finns det och vad många underbara sådana!

Bild: lånad från baramittlillahem.se

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Bloggtips: baramittlillahem.se

  1. Men hej å hallåj! ÅÅÅh, jag har ju helt missat att du gjort detta för mig, söta, söta du! Tack vilka ord, helt magiska 🙂 Å vet du vad! Jag älskar att läsa din blogg, den innehåller så mycket tänkvärt och klockrent, och jag tycker den passar så bra in på mig och mitt liv! Och jag kan tänka mig att det du tar upp här helt ligger i tiden, sånt som folk vill läsa om och inspireras av, och ge en kick att våga!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

