Petra Liuski

Same procedure… och ett fredagsmusiktips

8 kommentarer

Nu mina vänner – NU är det helg. Fredag kväll betyder mys med famijen i casa de Liuski/Bergström. Vi drar nog samma procedur som förra veckan, och veckan innan dess: god mat, lugnt, mysigt, tända ljus, närhet, skratt, godsaker, soffa, tv. Ja, okonstlat och opretentiöst varande helt enkelt. Det passar oss så bra!

Hoppas att du får en fantastisk fredagskväll du också!

Och du – ett litet musiktips bjussar jag gärna på en fredag som denna: Carolina Wallin Perez kan jag varmt rekommendera. Just nu spelar jag Utan dina andetag – vår utmarchlåt från bröllopet… en text som väcker känslor, en låt som berör. Carolinas tolkning är svårslagen. Se henne live om ni får chansen – underbart!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

8 thoughts on “Same procedure… och ett fredagsmusiktips

  1. Vad roligt att du hittade in till min blogg. Välkommen åter!
    Den låten vill jag ha på mitt bröllop om det blir något sådant någon gång. Fantastiskt! Fast föredrar originalet med kent.

  2. Älskar hennes tolkningar av världens bästa Kent, å när jag gifter mig(OM jag gifter mig) ska jag banne mig åxå ha den låten, älskar den! Och här kör vi efter en kanondag med schtaaan-shopping, middag och bastu hos svärfars lite myskväll i soffan m ett glas rött, godis och Idol och imorgon fortsätter vi m slölördag 🙂 Ha en härlig helg!

  3. Det låter underbart… själv skall jag glida ner i badet så snart kidsen har somnat!

    Trevlig helg,

    Annakarin

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

