Petra Liuski

En inre röst som väcker frågor.

Lämna en kommentar

Någonting i mig skriker ”skapa!” och ”ge utlopp för din kreativitet!”. Det är en underlig känsla, och förvånansvärt stark… Jag vet inte vad det är jag ska skapa. Ingen aning! Det är femton år sedan jag målade (bortsett ett tappert försök för några år sedan). Det är lika länge sedan jag gav mig på att skriva annat än artiklar och krönikor. Smycken gjorde jag ett tag…men det är länge sedan. Och symaskinen den borde ha rostat igen efter den inaktivitet som drabbat den. Formgivit trycksaker har jag gjort i massor dock men nej, det är inte det heller… Nej, jag undrar verkligen vad denna inre röst menar.

Ska ta mig en funderare på vad mitt kreativa jag egentligen försöker säga mig. Återkommer då jag har svar.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

