Petra Liuski

Yesss! Jag tjänade en vecka!

4 kommentarer

Inte illa. Jag publicerade just ett inlägg där jag försökte rättfärdiga min illa skötta planering gällande farsdag. Var så inställd på att det var idag. Men så fick jag en underbar gåva av en twittervän – det är först nästa helg! Weeeee 🙂 Nu har jag en hel vecka på mig att fixa med present och fika och verkligen planera en fin farsdag tillsammans med Jonah.

Yes!! Bara den känslan är ju värd att firas sjutton gånger om. Det blir storfika idag ändå. (men vem bakar?)

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Yesss! Jag tjänade en vecka!

  1. Underbart att få mer tid på sig då man redan tror att det är ont om den saken 🙂

    sv: Mina två stora barn äter inte alls sushi. Tror man måste börja äta det som riktigt liten eller som vuxen för att tycka om det.

  2. Vilken tur att det var så och självklart är även det värt att fira. Vad gör man inte för en god fika. Och tänk vilken dag du nu hinner att planera.
    kram ❤

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

