Petra Liuski

Två intervjuer, två dagar i rad!

2 kommentarer

På förmiddagen var ena lokaltidningen här för att göra en intervju med mig gällande webbutiken och i morgon förmiddag är det dags för nästa. Det, måste jag säga, är riktigt roligt! Att den lilla enskilda fiman får sin plats i media – det gynnar inte bara mig i det här fallet utan inspirerar förhoppningsvis så många fler att våga ta steget.

Dagens intervju kom så snabbt inpå att jag varken hann förbereda mig eller bli nervös. Med ostädat hem, måndagsseg och stirrig mötte jag reportern och fotografen. Det gick bra, jag kan ju inte annat än att bara vara mig själv och besvara frågorna som ställs – eller hur? Jag bjussade på lite choklad vilket resulterade i ett köp 😉

Nu vill jag ju dock se resultatet, typ NU, det är alltid lika intressant att få se eller läsa hur andra tolkar saker man sagt. I det här fallet hur den lilla nätföretagaren som jobbar hemifrån porträtteras – och såklart hur mina svar kommer fram. Bilderna ja de ska vi inte tala om – oj som jag har problem att bli bra och naturlig på bild!

Morgondagens intervju kommer att publiceras först om ett par veckor, hojtar givetvis då det är dags 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Två intervjuer, två dagar i rad!

  1. Wow! Kul!:)
    Ser fram emot läsa!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

