Petra Liuski

En tisdag som lockar!

4 kommentarer

Denna tisdag blir en tisdag med fullspäckat schema. Inspirerande måste erkännas. Formgivning och kontakter står först på agendan under förmiddagen. Efter det kommer den andra lokalblaskan hit för intervju vid lunch – jättekul! Reportern lät entusiastisk och sådant skapar alltid en bra magkänsla. Sedan, under eftermiddagen, ska jag utbilda ett par härliga företagare i sociala medier, något jag verkligen ser fram emot. Efter det: hem och käka med familjen innan jag ska få umgås med två härliga tjejer över en fika på ett av stans mysigaste caféer, Göteborg.

Så – bring it on, tisdag, bring it on!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “En tisdag som lockar!

  1. Låter ju toppen kul, du är ju en riktig kändis. Vänta bara snart står Hänt Extra i dörren, hahaha
    Ha en super kväll med tjejerna 😉

  2. låter som en minst sagt fullspäckad dag. ha en härlig sådan.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

