Petra Liuski

Bloggtips: Sara vill fara

3 kommentarer

Dagens bloggtips är inredningsbloggen Sara vill fara. Eller inredningsblogg räcker inte här, för det är inte vad denna blogg i verkligheten är. Sara vill fara är så mycket mer – det är en livsstilsblogg som verkligen lycka satt inspirera. Här hittar du som läsare underbara bilder, härliga jämförelser och massor av konkreta tips. Vi får ibland ta del av recept och allt som oftast får vi glimtar av Saras vardagsliv och tankar.

Sara vill fara har nästintill allt jag önskar av en blogg – snygga bilder, enkla texter och massor av inspiration. Kika in och bedöm själv vad du tycker!

Bild: lånad från saravillfara.se

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Bloggtips: Sara vill fara

  1. Superfin blogg verkligen!!!

  2. Men hej bara, vad glad jag blir. Tack snälla!

  3. Finfina Saravillfara! Den var den första bloggen jag halkade in på, sen var jag fast…det var 2006 nångång…jag var mammaledig, augusti 2007 startade jag min egen 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

