Petra Liuski

Jag glömde tid och rum

2 kommentarer

Tiden flyger då man har roligt brukar det heta. Och idag har det varit just en sådan dag. Jag glömde till och med bort tiden så pass att jag fick springa till fritids för att hämta hem son med kompis. Vad jag  fastnade i var att formge visitkort, utskick och annat – och har varit helt uppslukad! Älskar att få peta med detaljer i text och design. Jag vet, det kanske inte låter så hett men ack vad jag njuter!

Har du något som kan få dig fullständigt uppslukad och glömma tid och rum?

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Jag glömde tid och rum

  1. hihi 😉 jag tyckte det var lite gulligt av dig. Och så tror jag faktiskt att pojkarna inte ens märkte att du kom med andan i halsen!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

