Petra Liuski

Tävling! Vinn snygga smycken till julfesten från Pearlized

10 kommentarer

Jag har fått den äran att i samarbete med Pearlized – pärlor & smyckesdelar tävla bort ett härligt smyckeset. Setet består av ett halsband och ett armband i tuff kedjelook, med hängen i form av färgglada rödrosa hjärtan. Med andra ord det perfekta smyckesetet inför december och stundande julfester – eller den perfekta julklappen till någon du vill göra glad.

Halsbandet är 96 cm långt och hänget 5 cm. Armbandet är 19,5 cm. Värde ca 250 kr.

Så här gör du för att vinna de härliga smyckena:

1. Beskriv varför just du ska vinna smyckena. Svara gör du här i kommentarsfältet.

2. Om du vill: gilla Pearlized och Petra Liuski – se möjligheterna på Facebook. Inget måste, men givetvis trevligt.

 

Tävlingen pågår fram till och med den 16 november. Vinnaren utses av Pearlized och mig.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

10 thoughts on “Tävling! Vinn snygga smycken till julfesten från Pearlized

  1. Mail adressen vart fel på förra mailet. Datorn ändrar till stor bokstav lite som den vill….

  2. Jag letar efter en present att ge till min mamma för att hon alltid ställer upp för mig. smycket skulle vara perfekt som present !!!

  3. Åh, dessa smycken skulle passa perfekt till min röda och svarta outfit till jul och nyår! Jag har inte så många smycken innan då jag är rätt kräsen och skulle därför bli jätteglad av att vinna de här fina!

  4. Min julklänning är grå, jag är också ganska grå – smyckena skulle göra mig något färgstarkare!
    Jag gillar båda på fb.

  5. Jag vill gärna vinna detta smyckeset. Jag hade givit bort det till min mor i julklapp och kanske hade jag fått låna det till kommande fester. Det är riktigt bra att kunna låna av varandra och inte köpa nytt för ofta. Det hade också varit intressant att sätta i fler berlocker i kedjelänken då jag har några berlocker sen innan. Jag har också gillat er båda på fb med namn Anna Karlsson. Jag blev nr 717 att gilla Pearlized & nr 114 att gilla Petra Liuski – se möjligheterna.

  6. Har aldrig ägt nåt kedjesmycke, skulle ju vara fantastiskt kul och det röda hjärtat sitter ju som en smäck…..

  7. Hej!

    Jag vill gärna vara med för att kunna unna mig något fint när plånboken säger stopp.

  8. At unna mig smycken är ju inte vad jag gjort sedan mannen och jag köpte vår lilla gård, så det vore jätteskoj att få vinna dessa och känna sig snygg när man ska ut i december!

  9. För att jag skulle bli så grymt snygg i det 😉

  10. Pingback: Två tävlingar igång – delta du med! | Petra Liuski

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

