Petra Liuski

Kick på morgonkvisten

2 kommentarer

image

Förfinar strategin för mitt kommunikationsföretag. Och det är enormt kul! Jag blir verkligen inspirerad av att tänka på vad det är jag faktiskt kan erbjuda och hur jag vill paketera det. Det här är utvecklande, mina vänner, och otroligt upplyftande! Många kanske tänker att det här med strategi och affärsplaner är tungt och tråkigt – men icket. Det är en av de roligaste delarna i företagsstarten. Här tillåts du drömma, boosta dig och hitta kärnan i din framtid. Som sagt – riktigt motiverande.

Ja, jag har haft en bra kickstart på en fredag. Nu klarar jag vad som helst (kändes inte så då vi försov oss 😉 )

Hoppas du har en härlig fredag du med!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Kick på morgonkvisten

  1. Alltid skoj att starta upp projekt. Klokt att lägga upp en stategi, det är ju den som på lång sikt utgör om man lyckas, och det tror jag absolut att du gör! Du inspirerar(iallafall mig), gillar ditt sätt att med bestämda kliv ta dig an det du vill! Härligt! trevlig helg 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

