Petra Liuski

Bloggtips: a Lady and a Tramp

1 kommentar

Onsdag betyder lillördag och givetvis innebär det även att jag tipsar om en läsvärd blogg. Denna gång vill jag lyfta härliga Johanna Westbergs blogg: a Lady and a Tramp.

Johanna är en intelligent ung kvinna med ingenjörstitel, framåtanda och rappa fingrar på tangenterna. Hon bloggar om resor hon gjort, vänner hon har och intressen som glöder. Johanna är, utöver bloggare och ingenjör, även hudvårdskonsulent och ambassadör för kvinnors företagande – så ämnen att skriva om det finns det gott om. Kika in på den här bloggen och låt dig dras med av Johannas inlägg – en skön mix av skarpsinne, vardag och vila.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

One thought on “Bloggtips: a Lady and a Tramp

  1. Åh, du är ju bara finast!
    TACK så jättemycket för de fina orden! du inspirerar så mycket själv så ja… jag blir alldeles rörd!
    ha en underbar dag!
    kram

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

