Petra Liuski

Grattis Fru P- du vann tävlingen

2 kommentarer

Nu är tävlingen avgjord. Det blev Fru P som vann smycksetet från Pearlized. Detta med motiveringen:

”Att unna mig smycken är ju inte vad jag gjort sedan mannen och jag köpte vår lilla gård, så det vore jätteskoj att få vinna dessa och känna sig snygg när man ska ut i december!”

Grattis! Hoppas att du med de härliga smyckena nu får känna dig som en drottning på alla julens tillställningar!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Grattis Fru P- du vann tävlingen

  1. Grattis! Avundsjuk 😉

  2. Jag blev jätteglad, tack så hemskt mycket!!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

