Petra Liuski

Allt var bra idag!

4 kommentarer

I dag vill jag berätta om ALLT! Hela dagen har varit fullspäckad av spännande och trevliga inslag. Jag försöker mig på en liten sammanfattning här nedan.

dagens…

trevligaste var att äta frukost med och hålla föredrag för en riktigt härlig Rotaryklubb

mest hoppfulla var ett möte i eftermiddags som kan leda till något bra!

mest intressanta var att jag blev intervjuad av en journalist för artikel i en svensk

utmaning var att få allt att gå ihop tidsmässigt

godaste var chokladen till kaffet (märke: Charlemagne)

insikt är att Jonah börjar bli stor – han ska på disco 🙂

bekräftelse fick jag av ett par kunder som handlat i webbutiken

skönaste att få uppskov till måndag morgon med en krönika

härligaste är att vara min egen

känsla är den där varma goa kärleken till Krille och Jonah

klart bästa är att NU, nu är det helg!

Önskar dig en riktigt skön fredag kväll!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Allt var bra idag!

  1. Åh, så underbart!
    Vilken härlig dag, inspiration för en som hade raka motsatsen. Nu jädrans ska jag ta itu med allt vi bestämde 😉

  2. Och du var bra idag 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

