Petra Liuski

Läs inte – inte det minsta spännande

4 kommentarer

Nej, det där med spännande och intressant lördag med påhitt, äventyr och flärd – det hör inte hemma här. Faktiskt aldrig. Det närmaste vi kommer är vanligt familjeliv, ibland lite jobbuppdrag och så någon fest eller bjudmiddag. Det är vårt svar på det där spännande 🙂 Och det är ju spännande för oss – och framförallt riktigt mysigt.

Jag kommer aldrig att bli bitter och önska att jag hade ett annat liv – ett fullspäckat schema eller flärdfullt leverne med paparazzis runt mig – nej, önska mig något annat det är inget för mig. Jag älskar att vara den jag är – lite lagom tråkig – och framförallt att kunna bestämma hur jag vill ha det.

Hundvakt och familjedag – det är dagens agenda. Lugnt och trevligt. Det blir någon promenad, lite hemmastök och en god middag. Underbart och helt perfekt. Men något vidare värst läsvärde för er bloggläsare vet jag inte om det ger 😉

Hoppas att du har en skön lördag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Läs inte – inte det minsta spännande

  1. Tycker om när man kan skriva från alla håll och kanter, även familjedagar är och kommer vara av intresse, det är ju en del av dig och livet! ps. hittade ni nåt spännande i grottan???

  2. Jag kan ju bara säga att ”lie lagom tråkig” är väldigt långt ifrån den uppfattning jag har om Petra Liuski. Snarare spännande, modig, engagerad, inspirerande, kompetent och härlig! Inte mycket ”lagom tråkig” där inte!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

