Petra Liuski

Så här mycket snö…

3 kommentarer

…skulle jag vilja att vi hade just nu. Ja, nu  vill jag ha vinter på riktigt. Jag vill att det ska knarra under fötterna då jag går på vägen, jag vill att det ska bita lite i kinderna men framförallt vill jag att det ska KÄNNAS som att vi närmar oss advent och jul. Så snälla vädergudar och snälla tomten – kan ni bönhöra mig och skicka era lakejer med lite lagom mysigt fluff som får stanna till mars. Då får det bli spirande vår igen.

Snälla. Bara lite. Men nu. Bums.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Så här mycket snö…

  1. Jag vill också ha snö, snö i massor! Till första advent och ett tag framåt!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

