Petra Liuski

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Lämna en kommentar

Ja, så brukar det ju heta. I dag blev det inte som jag tänkt mig. Det blev vab. Med inställda möten och lite kaos i planeringen som resultat. Det är tur att jag efter några år som mamma lärt mig vara flexibel, inte ta saker så otroligt allvarligt och istället hitta lösningar. Frågan som brukar vara jobbigast är hur den rastlösa sidan av mig ska fixa dagen. Avbyte sker först vid 23-tiden eftersom Krille är på tjänsteresa. Nåja, det återstår att se. Nu är det dags för soffhäng ett tag innan jag ska försöka göra en trevlig plan för son och mor.

Hoppas du har en fin start på din tisdag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

