Petra Liuski

Vilken härlig coachdag – & afterworkkväll!

3 kommentarer

Tiden har verkligen runnit iväg denna fredag. Kursdagen var fantastisk och innehöll allt det där jag hoppats på och saknade igår. NU vet jag verkligen att det här med coaching är rätt för mig. Jag utmanade mig själv flera gånger och – wow! Jag sträcker stolt på mig över att bland annat ha vågat coacha en klient inför hela gruppen och lärare! Pirrigt, fasansfullt men ack så underbart.

Kvällen hemma blev en trevlig och härlig afterwork med massor av prat, skratt och givetvis ”På spåret”. Tack Jessica, Danne, Annelie och Johan för allt ni bidrog med 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Vilken härlig coachdag – & afterworkkväll!

  1. Minns min coachutb. så himla härligt när det börjar funka… När man verkligen lyssnar å inte funderar på vad man själv ska säga för smarta saker! 😉

  2. Tack själva! God mat och trevligt folk kommer man långt med 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

