Petra Liuski

Sista dagen som marknadschef – härligt

9 kommentarer

Ja, nu är det så dags att på riktigt avsluta ett kapitel i mitt liv. Ett kapitel som betytt enormt mycket för mig. Från och med i morgon är jag inte delägare och inte heller marknadschef för Livskick. Livskick fortsätter som vanligt med massor av artiklar och annat – så fortsätt hänga med på deras spännande resa, det kommer att bli en aktör att räkna med framöver.

Jag kommer att sakna alla härliga medarbetare, och kommer faktiskt också att hänga kvar lite grand som skribent. Sista fredagen varje månad kan ni läsa mitt bidrag till Livskick. Känslan är ändå överhängande positiv. Jag vet, man får inte säga så för det kan tas illa upp – men vet ni vad, oftast så är det ju till något spännande man går om man avslutar ett uppdrag eller tjänst. Eller hur? Så självklart ska man får vara glad! Jag tänker vara positiv och glad – nu börjar ju min framtid på riktigt. Härligt.

För dig som inte hängt med så fortsätter jag nu som egen – i två företag: liuski text & form samt webbutiken SelectedSeven. Dessutom är jag snart diplomerad coach och har en hel del idéer för det. Häng med på bloggen så får ni ta del av mitt liv, för det händer rätt mycket det kan jag intyga 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

9 thoughts on “Sista dagen som marknadschef – härligt

  1. Skål för nystarter!

  2. Stor grattis och bra jobbat tjejen. klart jag hänger kvar här på bloggen!

  3. jajjemen! Jag hänger me här på din blogg 🙂 grattis förresten!

  4. Och jag skriver som alltid lite för snabbt… Ja, du förstår säkert vad jag menar 😉

  5. Hej! Grattis! Ja, jag förstår att det är en tudelat känsla… men som du skriver, det är början på någonting nytt! Kul 🙂

    Annakarin

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

