Petra Liuski

Skippade Sthlm och mötte världen

2 kommentarer

image

image

Jag har hört ett par av medarbetarna på North Kingdom berätta om företagets resa och fått rysningar av välbehag. Det här är modigt, inspirerande och underbart härligt. I dag påmindes jag åter om detta företag genom en bilaga i dagstidningen.

Att ett företag med bas i lilla Skellefteå fått sådana uppdrag och utmärkelser är inte stort. Det är större än stort. Jag är riktigt glad över North Kingdoms framgång och hoppas på fortsatt utveckling i samma riktning för dem.

Företag som detta ger mig energi och gör mig stolt över att vara från detta norra rike. Vi kan om vi vill och vågar!

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Skippade Sthlm och mötte världen

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

