Petra Liuski

Hotellfrukost med extra allt

4 kommentarer

Ja – denna lördag inleddes med en frukost med fantastiska vännerna Linda och Ingela. Vi hade stämt träff för update, skvaller, mys och frukost på Plaza i Umeå. Och vi hann med precis allt det – och lite till.

Tiden flög och må-bra-känslan som spred sig i kroppen under tiden och efteråt är oslagbar. Ändå hann vi knappt med att täcka allt vi ville prata om! Snart date igen, helt klart. För det ska medges att få möjligheten till en sådan här start på helgen är underbart. Särskilt efter tre dagars inaktivitet och vab. Weee! Lördagen rullar vidare 🙂

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Hotellfrukost med extra allt

  1. Åååååå, jag önskar att jag varit med!
    Men jag har vilat idag (hade feber imorse), och nu på kvällen var vi hos Åsa och Stefan och myste lite.

    Hoppas det inte blir alltför lång tid till nästa frukost! Eller lunch/fika…
    Kram

  2. Men visst är det denna typ av dater som gör livet lite extra härligt , å det är vi alla värda! Trevlig lördag till dig!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

