Petra Liuski

Snö, jobb och tidig morgon – det blir nog bra det här!

5 kommentarer

image

Måndag morgon och vi har ett tunt snötäcke ute. Vilken känsla! Jag känner mig nästan lite som ett barn. Det finns hopp om en vit jul.

Känslan smittar lite för från att ha velat slänga mobilen tvärs över rummet då alarmet började ringa har jag nu en känsla av att det här blir en bra dag. Jag vill ta mig an de utmaningar som denna måndag har med sig. Bland annat ska jag påbörja ett facebook-uppdrag, prata med leverantörer och ringa och boka in klienter för coaching. Ja – och så en hel hög administrativa sysslor till det.

En vanlig dag i mitt egenföretagarliv alltså. Men nu strax stundar utvecklingssamtal på skolan. Också det spännande!

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Snö, jobb och tidig morgon – det blir nog bra det här!

  1. jaa, idag ringde en coach mig! =)
    det ska bli så kul!

  2. Javisst var det underbart med snö imorse 🙂

  3. Hoppas att du får en toppen dag, vi hade också snö i morse så underbart vackert!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

