Petra Liuski

Hög. I ett rus. Så levande och så jag.

4 kommentarer

Jaha – jo, jag är tillbaka. Med besked. För jag har känt mig lite sådär off en vecka av hormoner, bearbetning och annat tjafs men nu…NU är jag tillbaka.

Gissa hur jag vet? Jo, för det första masade  jag mig iväg på en jogging  flås- och hasrunda, något jag inte gjort på nästan två veckor. För det andra – väl hemma och i duschen kom jag på en affärsidé som jag vill och ska genomföra. En sådan där liten grej jag vill göra bara för min egen skull men givetvis även så att andra kan få ta del av det. Känner mig hög av inspiration! Undrar om inte coachingen idag förlöste detta frö till rus. Jag tror minsann det.

Nu ska jag göra i ordning lite fika och sedan kolla upp lite detaljer och göra en kostnadskalkyl. Efter jul får ni hålla utkik 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Hög. I ett rus. Så levande och så jag.

  1. Vad härligt att du är tillbaka. Och ”flås och hasrunda”, haha fick ett rejält garv där.
    Nyfiken på affärsidén också.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

