Petra Liuski

Smidit planer med andra ambassadörer

3 kommentarer

En lunch med några av Västerbottens ambassadörer för kvinnors företagande gav mig ett avbrott i arbetet och en hel del ny energi. Vi hann med att planera en rolig grej vi ska göra om en vecka, lite återkoppling och så mat och prat. Trevligt och givande med andra ord.

Nu längtar jag till tisdag…. Då blir planen verklighet. Kul! 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

3 thoughts on “Smidit planer med andra ambassadörer

  1. Men….jag hann inte vara med…synd…man kan var amed på tisdag.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

