Petra Liuski

Tips på tävling – vinn presentkort för 750 kr

2 kommentarer

Nu finns min krönika ute i nya numret av Selection Business. Och i och med det vill jag passa på att lyfta fram en tävling som redaktionen för tidningen skapat på Facebook – du kan vinna ett presentkort med ett värde på 750 kr! Inte illa alls. Det skulle jag vilja ha som en extra julklapp 🙂

Vidare tycker jag att detta digitala magasin är riktigt bra och rekommenderar er varmt att prenumerera eller följa Facebooksidan (genom att gilla). Du behöver inte vara chef eller aktieägare för att uppskatta artiklarna, tipsen och allt annat i produktionen.

Min krönika ”Slösa inte vår tid med slentrianmässiga julfester – ge oss hållbar uppskattning med mervärde” finner ni här på sidan 12.

 

Bild: lånad från Selection Business

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Tips på tävling – vinn presentkort för 750 kr

  1. Bra där Petra!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

