Petra Liuski

Kommer inte lyfta ett finger mer…

2 kommentarer

I kväll är det slut. Jag ska jag inte lyfta ett finger mer. Det ska liggas i soffan exakt hela kvällen. Och det, min vänner, är något jag inte gjort sedan…jag vet inte när. Jag kan inte minnas sist jag haft det så här soft från sjutiden och resten kvällen. Bara lite läsning med sonen kvarstår, sedan zzzzz….

Visst, jag kan ta en promenad. Eller jobba, baka och städa. Men nej – i kväll ska det slappas så att jag knappast vill slappa mer. Och det känns skönt. Jag planerar (och jag hoppas att maken är med på noterna) glögg, tv och fullkomlig lathet. Efter avsnittet av SOA i går vill jag inget hellre än att se fortsättningen – även om storyn och skådespeleriet är vad det är – så det är fokus. Hoppas faktiskt på tre, fyra avsnitt om jag ska vara ärlig.

Önskar er en riktigt skön söndag kväll!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Kommer inte lyfta ett finger mer…

  1. nice!
    jag tänkte göra allt det andra men nöjer mig nog med att fika gomackor till sen middag och skriva klart en rapport. och planera veckan.
    tyvärr inget på tisdag för mig, svårt vara borta från jobbet då och känner mig totalt oförberedd.
    men håller med, för längesen!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

