Petra Liuski

Onsdag – bara sätta igång!

5 kommentarer

Min dag är fullspäckad av trevligheter i arbetets tecken. Det väntas coaching och sociala medier på förmiddagen och formgivning på eftermiddagen. Däremellan ska jag prova choklad och fixa med webbutiken. I afton blir det sedan till att lyssna vaksamt på föreläsning om sökmotoroptimering och avslutningsvis en liten kickoff i kväll för mentoprogrammet jag ska få vara med i. Weee. Härlig dag!

Så, ingen tid att förlora – nu kör vi!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Onsdag – bara sätta igång!

  1. Jag med 🙂 Jag fick en hel del idéer på sådant jag faktiskt klarar av att genomföra.

  2. Härliga dag!
    Jag hade en sån igår, nästan. Just insett att jag måste hoppa ggume idag, men ni andra som vaksamt lyssnar får gärna återberätta nästa gång vi har vår bloggträff, vi hade upp en del sånt på den förra också!

    ha en underbar dag!
    kram

  3. Låter ju underbart roligt, ta hand om dig ❤

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

