Petra Liuski

Bloggtips: Om livet i ett skatbo

4 kommentarer

En dag sent kommer här veckans bloggtips. Idag vill jag visa in er i riktining till Anna-Karins blogg Om livet i ett skatbo. Här skriver härliga Anna-Karin om högt och lågt, vitt och brett – allt i en varm och skön tappning.

Blandningen av inspirerande inredningstips, tänkvärda reflektioner och underbara dråpligheter gör att det här är en blogg man verkligen vill följa – den lever och berör. För det är med hjärta och humor läsarna välkomnas till en händelserik och verklig vardag – och så välkomnas garanterat även du – en vardag som ibland kryddas med gästspel i tv och med författarskap.

Bild: lånad från Om livet i ett skatbo.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Bloggtips: Om livet i ett skatbo

  1. Hà r får du là sa allt som jag là r mig på Medieinstitutet under mina två år som webbkommunikatà rsstudent och i livet.

  2. Meeen… tack Petra 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

