Petra Liuski

Presentkort via Facebook? Skeptikern i mig knorrar…

Lämna en kommentar

paketLäste ett pressmeddelande idag att ett företag lanserat en tjänst för att skicka presentkort via Facebook. Den nya tjänsten är till för att fira vänner via webben och mobilen – det ska vara lika enkelt som att skicka en hälsning via Facebook sägs det.

Det hela låter lite småknasigt tycker jag – men vem vet, det kanske är en bra grej. För mig känns det dock fortfarande som om jag vill skicka eller ge bort ett konkret fysiskt presentkort (jag kan dock köpa det via nätet) men jag kanske håller på att bli gammal…

Vad tänker du?  

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

