Petra Liuski

Första mötet med min mentor

Lämna en kommentar

öga

Idag ska jag äntligen få träffa min mentor för första gången! Det känns oerhört spännande. Ni som följt mig ett tag vet att jag älskar nya möten och relationer – detta är inget undantag.

Under ett år ska jag få äran att träffa en mentor för att samtala, lära och utvecklas. Jag ser det som en enorm ynnest att få denna möjlighet och det är med en iver liknande ett barns som väntar på jultomten jag ser fram emot alla insikter och diskussioner som kommer att uppstå. Ja, det är nästan så att jag skulle vilja blicka framåt för att se var jag står i detta om ett år. Men vid närmare eftertanke vill jag nog ändå bara hålla fast vid den här härliga förväntansfulla känslan.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

