Petra Liuski

Jag har det riktigt bra!

2 kommentarer

Choklad från Spanien

Det här blev en lördag då tiden rusar iväg. Jag försöker stoppa den men utan framgång… Vill ju hinna mer och framförallt hinna njuta av allt.

Förmiddagen var tillägnad idel slappande i soffan – välbehövligt efter en veckas turbotempo – så det bidrar lite till att det känns so om jag just steg upp. Efter lunch har det sedan varit jobb med chokladleveranser. Jag har packat försändelser, slagit in paket och trixat med lager och inköp. Snacka om att det är kul med webbutik!

Nu blir det fortsatt jobb och så lite grafisk verksamhet. Jag har ett bra liv bra just nu. Riktigt bra 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Jag har det riktigt bra!

  1. Ja herregud som tiden rusar! Jag har köpt första julklappen idag! Och inser att det är lite kvar 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

