Petra Liuski

Löpning med hare

2 kommentarer

Utan att jag vet hur jag bar mig så pallrade jag mig iväg på en löprunda vid fyratiden – och jag tackar verkligen mig själv för det. Det rensade huvudet, jag hittade energi och känner mig plötsligt så mycket mer i fas än innan (vilket i sig är enormt konstigt i och med att jag i praktiken förlorade en timmes tid…). Nu är jag redo för kvällen.

Jag har inte lyft ett finger här hemma – utan beskådat Krille som är i kockartagen medan jag suttit vid köksön. Här har jag bekvämt surfat, smuttat på cider och knaprat nötter. Även om jag älskar att laga mat och husera i köket så är det skönt att emellanåt bli uppassad.

Dofterna som sprider sig i köket är underbara och jag är riktigt förväntansfull. I kväll är det nämligen dags att äta den där haren som Krille kom hem med i måndags. Återkommer med rapport 🙂

Hoppas ni har en fin kväll!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Löpning med hare

  1. Härligt, hoppas att det kommer att smaka. Om inte kan ni väl äta er mätta på all choklad. 😉

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

