Petra Liuski

Malaxlimpa i brevlådan!

2 kommentarer

malaxlimpa

Det här var det mest uppskattade i dagens postskörd. Vilken överraskning! Av fina Evelina Knipström (som bl a driver webshopen We Style) kom en julhälsning med twist 🙂

Snacka om lycka då jag öppnade och fann min barndoms favoritlimpa i paketet. Minnen väcktes till liv och snålvattnet började rinna. Som jag njutit och ätit av detta bröd om somrarna i Finland (med dig bl a, kusin Jenny). Numera äter jag den riktigt sällan, tyvärr, det blir bara ibland uppe i stugan i Kalix. Men, jag älskar än i dag detta underbara bröd och kommer att njuta av varenda tugga, det lovar jag. Det är nog ett år sedan sist tror jag…så jag ska hålla den väl gömd så att ingen annan i familjen hittar den 😉 Mums!

Bild lånad från malaxlimpan.fi

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Malaxlimpa i brevlådan!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

