Petra Liuski

Tacksam och stolt

Lämna en kommentar

image

image

En av mina vänner, Victoria, ska disputera inom kort och jag är riktigt imponerad över hennes arbete, hängivelse och disciplin. Jag är verkligen stolt över att vara hennes vän och är oerhört tacksam för att få en acknowledgement i avhandlingen.

Så det är med spänning och glädje jag nu ser fram emot den stora dagen – och att få vara toastmadampart till doktorns ära.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

