Petra Liuski

Ett brev till mig själv blir det

4 kommentarer

Jag blev inspirerad av min coach och tillika vän, Lena Lundqvist, i dag. Hon är en inspiration hela hon, men det jag har i åtanke är en fantastiskt intressant och inspirerande grej hon gjort. Och jag ska kopiera henne rakt av!

I morgon ska jag ska skriva ett brev till mig själv. Ett brev där jag ska anteckna vad jag vill åstadkomma under 2012 och var jag vill ha kommit i livet. Det brevet ska jag sedan klistra igen, spara och öppna på nyårsafton om ett år. Tänk vad spännande och givande! Jag ser verkligen fram emot att få drömma, sätta mål och skriva i morgon. Jag ska skriva om mig och min utveckling och mina mål som individ, som karriärskvinna och som familjePetra. Snart är jag där, snart får jag sätta allt på pränt.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Ett brev till mig själv blir det

  1. Bra grej!
    Fick göra det i skolan men mkt mer långsiktigt… Typ ”tills vi är vuxna ”, kanske dags öppna?;)

    Blir nog ett sånt brev för mig med!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

