Petra Liuski

Vilken mix av framsteg och nyheter i eftermiddag!

6 kommentarer

Det här blev en eftermiddag med en härlig blandning av nyheter och insikter – och givetvis kan jag inte hålla mig från att skriva om det.

Det började med att jag tog tag i att skriva brevet till mig själv om mina mål och förhoppningar för 2012 – ett brev jag ska öppna om ett år. Det blev en hel del självcoaching i och med det, måste jag medge. Jag kom till insikt om en hel del saker och hittade ett par fantastiska frön jag kommer att gå vidare med. Redan nu.

Eftermiddagen fortsatte sedan med den glada nyheten att en artikel om mig och webbutiken publicerades i en finsk-svensk tidning häromdagen. En artikel på finska – bara det är ju jättekul! Jag ser fram emot att få artikeln och se om jag förstår någonting över huvud taget (jag kan lite finska i och med mina rötter).

Vidare föll några pusselbitar på plats vad gäller ett par kommande projekt jag har för våren – bland annat lite formgivning. Sist men inte minst ter det sig så lyckligt att jag kommer att rivstarta ett bokprojekt de närmaste dagarna. Något jag funderat på ett tag kommer att bli sjösatt. Mer om det kommer, det kan jag lova. Jag kan yppa så mycket att det kommer att bli en bok om sociala medier.

Som jag älskar att det händer saker! Två veckors sjukdom börjar tära på kropp och knopp, så nu då jag börjar kvicka till vill jag allt och lite till och det på samma gång 🙂

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Vilken mix av framsteg och nyheter i eftermiddag!

  1. Oh, spännande!!! Så roligt att det går bra för dig, du lever ett härligt liv nu förstår jag 😉 Och vad skoj m den finska artikeln, jag förstår åxå finska 🙂 Men talar det ogärna då jag inte riktigt får till det och saknar en hel del ord.
    ha det!

  2. Grattis! Vad kul med bokprojektet!

  3. Den boken ser jag fram emot!

    Det är så inspirerande att läsa allt du skriver. Det känns som att du har kastat Jante i diket och där får han stanna.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

