Petra Liuski

Självsäker naiv yngling inom mig vill ut

Lämna en kommentar

dörr

Jag har passat på att jobba ett par timmar medan sonen är hos kompisar och busar. Och guess what? Jag har hamnat i det där välkända läget av att alla idéer hoppar och studsar inom mig – och vill ut samtidigt. De trängs likt en stor folkmassa som ska ut genom en liten liten dörr…

Nu är dock några saker är avklarade och jag känner riktigt hur ett par ytterligare knappt kan vänta på att få armbåga sig fram och förbi resten likt självsäkra naiva ynglingar på äventyr. Och fastän att det hela bromsas av tidsbrist och av att man faktiskt måste ta en sak i taget så känns det  skönt att vara igång igen efter helger och sjukdom.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

