Petra Liuski

Jag skriver bok med en av Sveriges främsta!

6 kommentarer

Nina Jansdotter

Här går det undan – nu är vi igång med skrivandet! Det bokprojekt jag precis påbörjat är minst sagt spännande och jag har teamat ihop mig med en av landets i mina ögon absolut främsta. Det är tillsammans med driftiga entreprenören, och tillika karriärcoachen, författaren och föreläsaren Nina Jansdotter som jag påbörjat författandet av en bok på temat sociala medier.

Nina är en kvinna som entusiasmerar och framkallar en ytterligare växel av kraft jag inte trodde att jag hade (ja, det ÄR möjligt) – och det är precis sådana individer jag älskar att omge mig med. Så det är tveklöst en spännande  och intensiv period som ligger framför mig just nu.

Kika på några av Ninas olika gilla-sidor för massor av inpiration:

Coachingfrågor

Framgång med Facebook

Ledarskap

Självkänsla

Megasocial

 

Foto: Mattias Rizzi

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Jag skriver bok med en av Sveriges främsta!

  1. ååå, så himla häftigt. Jag har läst och haft hjälp av Nina´s böcker mycket och ofta. Går ofta tillbaka då jag inte kan läsa en bok utan att göra anteckningar i dom. Jag önskar dig all lycka till som bara går och ser fram emot boken ska komma i min hand. Stor kram ❤

  2. Wow! Vilka nyheter!:)
    Sicken start på 2012 du har! Inspireras massor!
    Lycka till och ha så kul medan du gör det!:)

  3. du är så härlig petra! grattis till bokskrivandet! 🙂

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

