Petra Liuski

Passar passionerad personlighet

2 kommentarer

böcker

Att se något växa och ta form är fantastiskt spännande. Att dessutom vara med och påverka resultatet är en hisnande skön känsla. Ja, det är författandet jag tänker på. Det tar upp en hel del tid och framförallt tankeverksamhet – och jag älskar det. Det passar (som jag egentligen redan visste) min passionerade själ väldigt bra, detta sätt att arbeta. All in och intensivt. Så den där barnboken och en annan fackbok kommer att bli skriven härnäst, det lovar jag.

Det jag gillar bäst just nu är att idéer och tankar fullkomligen sprudlar inom mig. Det är en skön känsla – lite som att vara oslagbar. Sedan, att alla samtal med Nina Jansdotter (medförfattare) är så givande och föder ny idéer , det är ett fantastiskt bränsle och en ovärderlig inspirationskälla till alla dessa mina idéer.

En fjärdedel av bokarbetet är redan avverkat. Nu börjar en period av ytterligare insamling och bearbetning. En period som kommer att avgöra perspektiv och djup. Spännande, som sagt. Vi fortsätter färden mot färdig bok.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Passar passionerad personlighet

  1. Det låter verkligen underbart. Och jag ser fram emot när boken kommer. Kram på dig.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

