Petra Liuski

Jag ger dig invigningen av Västerbotten på Grand!

Lämna en kommentar

Innovation-Vasterbotten

Jag längtar. I flera år har jag tänkta tanken att jag vill åka ner och uppleva Västerbotten på Grand Hôtel, det har varit nära men det har aldrig blivit av. Men i år är det äntligen dags att få vara med på plats!

Den 23:e januari är det invigning på årets dagar – dagar som i år har temat innovation. Under dessa tre veckor på Grand ska det visas att Västerbottens innovationer förändrar världen. Dagarna på Grand skapar även möjligheter för seminarier, konferenser, kundvård eller liknande. Med åren har Västerbottendagarna blivit ett självklart och uppskattat forum för möten – något jag tycker är riktigt kul.

Jag kommer att medverka under invigningsdagen och ser verkligen fram emot det. Ett späckat schema och en härlig middag väntar. Det är med stolthet jag kommer att närvara (tänk vad vi i Västerbotten faktiskt åstadkommit och åstadkommer) och jag lovar att twittra och blogga så att ni får uppleva stämningen och entusiasmen, ni med. Håll utkik den 23:e.

Västerbotten på Grand Hôtel arrangeras av Region Västerbotten och Länsstyrelsen Västerbotten, och pågår i tre veckor. 

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

