Petra Liuski

Nytt litet företag på gång…

6 kommentarer

Efter en lördag tillägnad lugnet och familjen är jag nu så sakteliga på väg in i tanke- och drivbubblan igen. På agendan idag står bland annat arbete med boken tillsammans med Nina, administrativa sysslor, chokladförsändelser och så skapandet av ett nytt litet varumärke. En härligt spretig mix av sysslor.

Det sistnämnda handlar om att nu då jag blir färdig med min utbildning och diplomerad coach, vill jag paketera detta i ett eget koncept för att hjälpa och entusiasmera. Mitt koncept. Så du ska jag fixa med hemsida, info och lite annat för att lansera detta i slutet av månaden. Jag får en inspirationskick utan dess like bara av blotta tanken! Underbara härliga entreprenörsanda 🙂 Jag vill jag kan och jag ska.

Hoppas ni har en bra dag – jag ska genast sätta igång med mitt stök.

foto: Johan Gunseus.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

6 thoughts on “Nytt litet företag på gång…

  1. Ååå, så himla kul det låter. Massor av lycka till kramar ❤

  2. Lycka till! Jag tror verkligen inte du kan misslyckas 🙂

    En snabb fråga jag har är vad fixar du hemsidan i? Bygger du från grunden eller använder du något som går att forma om. Hoppas du förstår. Känner mej rörig i tanken idag.

  3. Vad spännande! Vill säga grattis redan nu! Jag är helt säker på att det kommer gå bra för dig. pepp pepp!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

