Petra Liuski

Just another manic Monday

4 kommentarer

Måndag. Vaknar trött och vill helst av allt bara dra täcket över huvudet. Nej, jag är verkligen ingen ”hoppa-upp-som-ett-skott-person” hur kul jag än vet att jag kommer att ha resten av dagen. Nej, jag vill vara kvar där under det varma täcket och helst sova nio, tio timmar om jag fick. Men det händer bara enstaka gånger (kan intyga att DÅ njuter jag).

Hemmakontoret

Idag är det en vanlig arbetsdag i hemmakontoret för min del, en dag galet fylld av spännande saker. Jag har bland annat en lunchträff och coaching, och så ska jag skriva på boken, facebooka, fixa med intervjuer och hålla tummarna. Ja, det sistnämnda är ett måste. Jag har en del trådar ute för samarbeten och annat, och denna vecka kommer det att dimpa ner svar. Så, hjälp gärna till med en extra tumme om ni kan.

I kväll har jag, som pricken över i denna måndag, kick-off med mentorprogrammet, något jag ser fram emot. Jag har tilldelats en mentor som jag känner kommer att kunna ge mig massor! Mer om det senare. Nu ska det arbetas.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Just another manic Monday

  1. Hoppas du hade en fin dag!!
    /Stephanie

  2. Å, vad spännande med så många saker på gång! jag håller en extra tumme för dig=)

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

