Petra Liuski

Inspiration bra uppladdning för eftermiddagen

Lämna en kommentar

PetraKaffe på mysiga Bibliotekscafét i Umeå tillsammans med en härlig coach och tillika nyfunnen vän, Cecilia, inledde min tisdag. Fokus för vårt samtal låg på coaching och företagande – två ämnen som ligger mig varmt om hjärtat. Efter fikat kände jag mig inspirerad och sugen på att få saker och ting att hända. Härlig känsla.

Nu stundar lunchmöte med Carina och Thomas från Region Västerbotten. Vi ska bland annat prata ihop oss om invigningsdagen för Västerbotten på Grand där jag ska vara med på ett hörn. Det kommer med andra ord att bli en inspirerande lunch också 🙂 Det passar utmärkt som förberedelse inför stundande äventyr i eftermiddag!

Hoppas du har en bra tisdag.

 

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

