Petra Liuski

Nu är jag officiellt med mentor

4 kommentarer

bok mentorprogrammet

I går kväll hade vi kick-off med mentorprogrammet jag fått förmånen att vara en del av (genom ALMI, Entreprenörscentrum). Vi träffades tillsammans, alla adepter och mentorer i Umeå, åt middag och gick igenom planeringen för året. Det känns spännande och jag är fylld av förväntan inför dessa månader då jag ska få ta del av min mentors breda kunskap och förmåga att tänka strategiskt och bli en framgångsrik företagare. Vilken möjlighet jag fått!

Min mentor heter Gudrun Nording och driver företaget Business Management tillsammans med sin man. De hjälper företag och företagare över hela landet att bli mer effektiva i sitt arbete – för att dra den korta versionen. Jag säger ”hallelulja” redan där. Det är precis vad jag behöver – effektivitet och fokus. Efter att bara ha setts som hastigast ett par gånger känner jag att det här kommer att bli riktigt bra. Till veckan har vi vårt första mentor-adept möte och temat är målsättning och fokus. Längtar.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Nu är jag officiellt med mentor

  1. Härligt det låter och vad mycket erfarenheter du kommer få! 😉

  2. Vad spännande Petra! Kommer säkert bli toppen.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

