Petra Liuski

Jag är glad. Så in i helvete glad.

2 kommentarer

Glad

Glad. Det är nog det ord som beskriver mig bäst just nu. Bjuder på ett grisleende bara just därför 🙂

Idag känns det nämligen som om jag börjar vara på banan igen. En vecka efter att jag friskförklarat mig och nu har jag äntligen fått sova fem timmar i alla fall och orkat mig ut på en promenad. Dessutom har jag hängt med i det jag gjort och känt mig på tå. Det ger energi! Visst hade jag en dipp mitt på dagen, men den parerades med musik och dans (ja, faktiskt – jag diggade till den peppande musiken ensam i köket) och vips så hade jag avklarat några saker till på att-göra-listan. Det gör mig så in i helvete glad att vara med i matchen igen. Älskar känslan.

Nu däremot, blir det familjeafton i casa Liuski-Bergström. Det har jag längtat efter hela veckan. Fram med ölen och på med förklädet – dags att kocka 🙂

Ha en skön kväll!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

2 thoughts on “Jag är glad. Så in i helvete glad.

  1. Så härligt att höra. Den känslan är så enormt härlig!
    Ha en mysig kväll.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

