Petra Liuski

Lördag med tjuvstart på konferens!

4 kommentarer

Laddad och förväntansfull är var jag är denna lördagsmorgon. Idag ska jag nämligen vara med på min första coachkonferens. Framför mig har jag flera timmars coachprat, övning och inspiration. Det är en underdrift utan dess like att säga att det ska bli enormt roligt. Fantastiskt är nog mer passande.

Jag tjuvstartar egentligen lite grand genom att vara med idag, jag är ju inte diplomerad och ”klar” förrän om en vecka. Men det är OK enligt alla inblandade och det är jag tacksam för. Det här blir en härlig boost inför kommande coachingtillfällen och slutspurten av utbildningen.

Hoppas du har en skön start på din dag!

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

4 thoughts on “Lördag med tjuvstart på konferens!

  1. Åh, en dag kan knappast börja bättre än när man har något så där roligt och inspirerande att se fram emot. Vad roligt för dig!

  2. Spännande! Hoppas du får en fenomenal dag!

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

