Petra Liuski

Och så börjar denna invigningsdag vakna till liv #vbtn2012

Lämna en kommentar

God (alltför tidig) måndagsmorgon. Nu bär det så äntligen iväg med taxi till flyget för att hamna i Stockholm och på Grand Hotel. OK – det där låter ändå liiite för piggt för att verkligen återspegla sanningen. Jag är dyngtrött.

Men hur som helst. På detta hotellens hotell ska Västerbottendagarna husera under tre veckor och invigningen går av stapeln idag. Jag ser fram emot dagens alla föreläsningar och möten med såväl nya som gamla bekantskaper. Och jag ser också fram emot att få gotta mig lite i kölvattnet av Västerbottenskraften – för nu ska länet visa upp sig, och det kommer att vara en hel del som visas upp vågar jag påstå.

Häng med på twitter, Facebook och blogg så ska jag försöka ge er rapporter under dagen och kvällen. I övrigt önskar jag er alla en härlig start på veckan.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

