Petra Liuski

Pustar ut och mina personligheter talar

Lämna en kommentar

Efter en intensiv dag fylld av brus i dubbel bemärkelse sitter jag i tystnad. Och det är ljuvligt. Det behövs motpoler. Lite som yin och yang. Huvudet har arbetat på högvarv och på fyra timmars sömn var det nära härdsmälta ett tag. Men allt gick bra.

Perfektionisten i mig är dock missnöjd med en sak, nej två. Den rationella säger att det inte skulle kunna ha lösts på annat sätt. Hon som vill vara med överallt muttrar lite dovt. Optimisten påminner mig om den positiva nyheten jag fick under dagen. Nätverkaren i mig jublar av alla möten och återseenden. Tävlingsmänniskan ömsom skrattar ömsom rynkar pannan. Och mitt jag, mitt rätta jag, sträcker på sig och konstaterar att dagen var intressant, jag var där och jag hade kul.

Så vad är väl en bal på slottet… blomma vit

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

