Petra Liuski

Utlovad överraskning under invigningen #vbtn2012

Lämna en kommentar

Jag stöter ihop med Carina Eriksson utanför showroom. Carina är eventkoordinator för Region Västerbotten och projektledare för Granddagarna. Hon är i full färd med att få ordning på de sista detaljerna inför invigningen.

– Nu är allt i sin ordning, showroom står klart och soundcheck är ok, säger Carina, så det är under kontroll.

Jag passar på att fråga Carina vad målet med Granddagarna är  och hon svarar att det är att synliggöra Västerbotten och den innovationskraft som faktiskt finns i länet. Att fler ska få upp ögonen för att Västerbotten har mycket att komma med.

– Höjdpunkten just idag blir kanske den överraskning vi har planerat, säger hon och ler hemlighetsfullt.

Och jag kan inte annat än medge att jag genast blir nyfiken.

Innovation-Vasterbotten

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

