Petra Liuski

Mina artiklar från Grand i lokaltidningen

5 kommentarer

Jag fick uppdraget av Västerbottens Folkblad att rapportera från Granddagarnas invigning igår och här är resultatet. Som enda lokalmedia har Folkbladet valt att ta upp detta. Skämmes, alla andra. Det här är enormt viktiga dagar för hela länet och ska då även kommuniceras till alla invånare.

Författare: Petra Liuski

Jag är kommunikationsstrateg, författare och föreläsare. Driver eget, njuter av det goda och drömmer stort.

5 thoughts on “Mina artiklar från Grand i lokaltidningen

  1. Jag ser att det verkar finnas tveksamhet om bevakningen av Västerbotten på Grand så jag får förtydliga min tidigare kommentar. Både Norran och VK har haft bevakning av Västerbotten på Grand. Här är länk till Norran, som i och för sig är Skellefteå-baserad men Grand är ju en Västerbottenshändelse så därför har man lyft fram den i länken
    http://norran.se/2012/01/vasterbotten/lysande-uppfinning-gav-grand-pris/

    Och VK hade ett stort uppslag i papperstidningen på tisdagen med flera artiklar om invigning och pris som delades ut.
    /Mikael

  2. Duktigt jobbat! Synd fler tidningar inte hänger på, Norran är för skellefte-inriktad så där har jag inte sett nåt heller…

  3. har inte dagens VK här, men har för mig att jag såg ett helt uppslag som bevakning av Granddagen?

Kommentera gärna, det uppskattar jag!

